Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми след основен ремонт на двигател 1.6 ТС 120 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми след основен ремонт на двигател 1.6 ТС 120 к.с.

    След основен ремонт на двигателя, сменени лагери, сигменти, повдигачи, свещи, вариаторен кит, 8 свещи, разпределителен вал започнах да карам колата, като както ми каза майстора не трябва да качвам повече от 3500 оборота. Появиха се следните проблеми:
    1. При запалване гасне. При второ врътване на ключа и малко повече газ започва да работи,
    2. Гори масло. При изминати 300 км. е изгорила около половин литър 10В 40
    3. Двигателят издава гъгнещ звук, нямащ нищо общо с предишния
    4. И най-важно. Колата на извънградско като я натисна малко започва яко да дими, като особено засилва димежа дори на не много голямо изкачване и ставам непоносим за останалите участници в движението

    Моля, дайте предполагаеми причини за случващите се неща, както и съвети за отстраняването им. Дотук съм похарчил 1200 лв. по ремонта и ми се иска да не правя повече разходи по принципа на пробата и грешката.
    Благодаря ви предварително. Ще съм благодарен за всякакви компетентни мнения и препоръки.
    146 1.6 TS 01.97

  • #2
    Първоначално публикувано от georgievst Покажи съобщение
    След основен ремонт на двигателя, сменени лагери, сигменти, повдигачи, свещи, вариаторен кит, 8 свещи, разпределителен вал започнах да карам колата, като както ми каза майстора не трябва да качвам повече от 3500 оборота. Появиха се следните проблеми:
    1. При запалване гасне. При второ врътване на ключа и малко повече газ започва да работи,
    2. Гори масло. При изминати 300 км. е изгорила около половин литър 10В 40
    3. Двигателят издава гъгнещ звук, нямащ нищо общо с предишния
    4. И най-важно. Колата на извънградско като я натисна малко започва яко да дими, като особено засилва димежа дори на не много голямо изкачване и ставам непоносим за останалите участници в движението

    Моля, дайте предполагаеми причини за случващите се неща, както и съвети за отстраняването им. Дотук съм похарчил 1200 лв. по ремонта и ми се иска да не правя повече разходи по принципа на пробата и грешката.
    Благодаря ви предварително. Ще съм благодарен за всякакви компетентни мнения и препоръки.
    Нещо тоя ремонт не ми харесва... Маистора които я е правил не е донаправил… Защо е отварян двигателя?!
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Защото беше ми казал, че лагерите са за смяна. Колата е на 308 000 км. и аз се вързах, че е това. Мисля, че два вала смени педи това, защото бързо ги износваше, а сега наново, както и някаква помпа, която върти маслото или нещо подобно. Все пак не разбирам много от двигатели. Колата я карам от 164 000 км. Винаги е била със забележки, но сега не се трае този пушек дори на малък баир.
      146 1.6 TS 01.97

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Нещо тоя ремонт не ми харесва... Маистора които я е правил не е донаправил… Защо е отварян двигателя?!
        Защото беше ми казал, че лагерите са за смяна. Колата е на 308 000 км. и аз се вързах, че е това. Мисля, че два вала смени педи това, защото бързо ги износваше, а сега наново, както и някаква помпа, която върти маслото или нещо подобно. Все пак не разбирам много от двигатели. Колата я карам от 164 000 км. Винаги е била със забележки, но сега не се трае този пушек дори на малък баир.
        146 1.6 TS 01.97

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от georgievst Покажи съобщение
          Защото беше ми казал, че лагерите са за смяна. Колата е на 308 000 км. и аз се вързах, че е това. Мисля, че два вала смени педи това, защото бързо ги износваше, а сега наново, както и някаква помпа, която върти маслото или нещо подобно. Все пак не разбирам много от двигатели. Колата я карам от 164 000 км. Винаги е била със забележки, но сега не се трае този пушек дори на малък баир.
          Колега бягай при майстора за рекламация, нещо не е свършил както трябва... Няма такова разработване при което двигателя така да пуши....
          Премери компресия да те ориентира поне за кво става въпрос.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
            Колега бягай при майстора за рекламация, нещо не е свършил както трябва... Няма такова разработване при което двигателя така да пуши....
            Премери компресия да те ориентира поне за кво става въпрос.
            Днес му се обаждам и ми казва, че нямало да го има една седмица. Дайте координати на майстори в Бургас. Предварително ви казвам, че този е от известните в града майстори на алфи. Правил съм и други работи при него и не съм имал забележки. Засега не искам да му споменавам името.
            Last edited by georgievst; d.m.y г., 14:37.
            146 1.6 TS 01.97

            Comment


            • #7
              Ако го закараш на друг майстор и не се оправи, ще започнат да си прехвърлят топката за ремонта. Първият няма да приеме рекламации.
              sigpic
              1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
              2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
              2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Колега, в капака на клапаните отвътре има един кондензатор на парите на маслото, който най вероятно е задръстен и парите не кондензират , а бягат навън. Отворете го , измийте го хубаво с водоструйка и няма да има проблем.
                Що касае паленето:
                Първо и най-вероятно не е зацепен ремъка със специалните "пети" за разпределителните валове при смяна и ремонт на вариатор.
                Второ, има една кутия с активен въглен в десния калник зад кората. Трябва да я махнете

                Но нейсе, стари коли много проблеми
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yon Покажи съобщение
                  Колега, в капака на клапаните отвътре има един кондензатор на парите на маслото, който най вероятно е задръстен и парите не кондензират , а бягат навън. Отворете го , измийте го хубаво с водоструйка и няма да има проблем.
                  Що касае паленето:
                  Първо и най-вероятно не е зацепен ремъка със специалните "пети" за разпределителните валове при смяна и ремонт на вариатор.
                  Второ, има една кутия с активен въглен в десния калник зад кората. Трябва да я махнете

                  Но нейсе, стари коли много проблеми
                  Благодаря ти за съвета. Точно такъв отговор чаках. В понеделник имам час при майстора и ще му кажа къде да погледне и дано да се оправят тези проблемации и да я вкарам в обороти след 1000-2000 км.
                  Хубав ден ти желая!
                  146 1.6 TS 01.97

                  Comment


                  • #10
                    Колегата по-горе добре ти каза за маслоуловителя и кутията за бензинови изпарения. Но г;едам, че колата е на доста километри. Това предполага, че цилиндрите освен, че са износени на елипса са и излъскани до блясък. Ако не е направил хонинг, та дори само с една шкурка на ръка, положението ще е точно такова. Старите сегменти са били износени и напаснати по елипсата, а сега имаш идеално кръгли сегменти и елипса . Ясно е, че ще пропуска маслото, няма да има компресия и ще тресе и гасне.. На кратко:"майстора" се е осрал! Надеждата ти е Йон да е прав за масления сепаратор и зацепването
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Това, което е описано в първия пост, не се нарича основен ремонт на двигател.

                      Без хонинговане на цилиндрите и смяна на бутала, не е трябвало да сменяте сегментите. Иво, по-горе, е обяснил, защо.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Колегата по-горе добре ти каза за маслоуловителя и кутията за бензинови изпарения. Но г;едам, че колата е на доста километри. Това предполага, че цилиндрите освен, че са износени на елипса са и излъскани до блясък. Ако не е направил хонинг, та дори само с една шкурка на ръка, положението ще е точно такова. Старите сегменти са били износени и напаснати по елипсата, а сега имаш идеално кръгли сегменти и елипса . Ясно е, че ще пропуска маслото, няма да има компресия и ще тресе и гасне.. На кратко:"майстора" се е осрал! Надеждата ти е Йон да е прав за масления сепаратор и зацепването
                        За съжаление, не разбирам много от ремонти, но допускам, че е това. Така, както е описано, май нямам друг вариант, освен да я бракувам. Май не си заслужава да се занимавам повече. Днес я карам на майстора и ако нещо успее да направи май това ще е.
                        146 1.6 TS 01.97

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Това, което е описано в първия пост, не се нарича основен ремонт на двигател.

                          Без хонинговане на цилиндрите и смяна на бутала, не е трябвало да сменяте сегментите. Иво, по-горе, е обяснил, защо.
                          Жалко. Прекарах се. Май трябваше да я бракувам. Благодаря, че ме светнахте по въпроса.
                          146 1.6 TS 01.97

                          Comment

                          Working...
                          X